Aslı gibi

Pitstop’un yeni reklam yazarı Aslı Soylu, beni zaten tanıyormuş. Muhtelif büyük ajanslarda imza attığı çizgi üstü kampanyalarla bazen bir GSM operatörü veya banka müşterisi, bazen acemi bir baba olarak hedefe koyup bir güzel yönlendirmiş. Ben de eczanelerde karşına çıkıp aklını çelmiş olabilirim Aslı, unutma!

Aslı aslında televizyon muhabiri olarak başlar çalışma hayatına. Haber yazar, haber yazar. Sonra hayatın garip cilveleri (evrenin kozmik şakacısı) saatine bakıp devreye girer ve Aslı kendini bir anda reklam yazarken bulur. İyi ki de öyle olur. Onu Pitstop’a kadar getirecek bir başarı öyküsünün kahramanıdır artık. Çizgi üstü ajanslarda olduğu kadar dijital ajanslarda da uzun yıllar reklam yazarlığı ve yaratıcı ekipler amirliği yapar. Çikolatadan otomobile, şampuandan meşrubata; yani bir ajanstan ötekine yüksek atlamalarla giden tipik reklam dünyası kariyerini şimdi güçlü bir doz sağlık iletişimiyle tazelediği şu günlerde onun bakış açısından ilham almak hepimiz için çok kafa açıcı.

İyi edebiyata ve iyi kahveye düşkünlüğümüz, muhabbete hep yeni eserler, yeni kavrulmuş çekirdekler taşısın; kariyerinin en uzun soluklu macerası Pitstop’ta geçsin.