PİTSTOP

Başarı, değer, yarış, arkadaş kazandıran (ve kazanan) ajans: Pitstop

Bundan 14 yıl önce, çok uluslu firmaların pazarlama bölümlerinde çalışırken “yaratıcı, donanımlı, becerikli, samimi bir ajansla çalışmak işleri ne kadar kolaylaştırır, bu ajans neden biz olmayalım ki” diyen bir grup girişimci arkadaş tarafından kurulduk. Ne kadar doğru bir kararmış ki hızla büyüdük, onlarca arkadaşa sahip vazgeçilmez bir çözüm ortağı olduk.
Bugün Pitstop: Omnicom Group Inc. temsilcisi, Türkiye’de ilk ‘Global Compact’ üyesi, Sağlık İletişimi Ajansları Platformu ve Reklamcılar Derneği üyesi.

Hızlı ve Yaratıcı

Adımızı çoğumuzun Formula 1’de arı gibi çalışıp harikalar yaratırken gördüğü ekiplere özel o alandan (pitstop) aldık. Birbirlerinden çok zamanla yarışan F1 pilotlarına en hızlı, aynı zamanda en doğru çözümü üreten bu alandan yalnızca isim değil, ilham da aldık elbette. Hıza ve mükemmellik tutkusuna, yaratıcılığımızı ekler, değişimin baş döndürücü olduğu pazarlarda servis sunmanın bunu gerektirdiğini biliriz. Ve doğal olarak biz de değişimle dans eder, değişir, gelişir, yenileniriz.

İlgili ve Özenli

Tam hizmet sağlayan bir marka iletişimi ajansı olarak marka yönetimi, pazarlama ve reklam deneyimimizi pratiğe dökerken müşterilerimize ve ürünlerine kişisel bir ilgi ve özen gösteririz. Başarımızın sırlarından biri bu: Özel yaklaşımı genel bir prensip edinmemiz sayesinde bugün portföyünde birçok önemli ilaç firmasını barındıran sayılı sağlık iletişimi ajanslarından biriyiz.

Deneyimli ve Stratejik

Pazarlama yöneticileri, birlikte çalıştıkları reklam ajansının onları (ve iş süreçlerindeki ihtiyaçlarını) anlamalarını ister ve bekler. İlk adımımız daima budur. Müşteri tarafında da yer almış, pazarlama deneyimine sahip stratejik planlama ekibimiz, deneyimli müşteri temsilcilerimiz ve farklı sektörlere hizmet vermiş yaratıcı ekibimizle müşterimizle empati kurar, ihtiyaçlarını analiz eder, ihtiyaca yönelik yaratıcı, doğru, verimli çözümler üretiriz.

Güncel ve Yenilikçi

Yaratıcılık, yenilikçilik ve orijinalite arasındaki ilişkileri gözden kaçırmayız. Dolayısıyla teknolojik gelişmelere uyum sağlarken de hızlı davranırız. Bunun, rekabetin yüksek olduğu pazarlarda fark yaratmak için gereklilikten öte zorunluluk olduğunun farkındayız. Klasik, bilindik pazarlama yöntem ve kalıplarını zorlar, yenilik doğuran stratejiler oluşturmaktan büyük keyif alırız. Müşterilerimize dijital çözümleri de öne çıkaran geniş kapsamlı bir hizmet yelpazesi sunarız.

Özel ve Popüler

Profesyonellik güler yüzlü, dost canlısı, mütevazı olmaya engel değil. İşimizde olduğu kadar sıcak ilişkiler kurmakta da başarılı olduğumuz için ne mutlu bize ki birçok önemli müşterimiz, yani birçok yol arkadaşımız var. Kimler mi? Abbott, Acelity, Actelion, Allergan, Amgen, AİFD, Bayer, Baxalta, Biocodex,Boehringer Ingelheim, Covidien, Eczacıbaşı Baxter, Gilead, GlaxoSmithKline, Lilly, Novartis, Novo Nordisk, Nutricia, Pfizer, Recordati, Roche, Takeda, TR Pharm ve Servier. İlaç firmalarının yanı sıra Unilever, ESCON, Sarp Group veServogas gibi ilaç sektörü dışındaki firmalar da arkadaş listemizde.

Kendimizi anlatan bir sunum hazırladık

İsterseniz aşağıda izleyin, isterseniz de bağlantıya tıklayarak pdf dosyasını indirin: Pitstop Sunum

PAYLAŞ
Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+